以下喺2位腦殘女人的對話



我: 有無諗過第日做咩啊?

友: 有無邊份工唔使日曬雨淋,出賣玉體,朝九晚五,又人工高福利好咖?

我: 圣誕老人囖! 一年翻一日工仲要夜晚行動唔使曬又多fans喎,不過人地唔招女工囖.

友: .........算啦..都喺咁大嘙菜嘞..不如揾個有錢佬嫁咗去啦..


                   ( 就喺有錢佬
呢3個字點燃兩個單身女人既無限激情!!!)

友: 喺囖喺囖..邊種職業D人最有錢啊?

我: 中東油王!!
(無錯,油王兩字近日喺我口中高頻率出現)

友: 喺啵!!!! (此時友人雙眼發光)

我: 嗯..到時推住百幾桶油拖住幾十只駱駝翻屋企同阿爸阿媽講呢D喺男方既禮金!

友: 借問聲..帶咁多只一副厭世樣既黃色生物翻黎有咩用呢?

我: ...........婚禮果陣當禮餅送俾人...或者捐俾香江野生動物園..話唔定到時剪彩有得企
      中間!

友: 跟住摞埋杰青(?? 捐駱駝關杰青咩事)再上埋福布斯榜(!!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ranee16 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()